Det regnar här i Ljusdal idag.. Eller?

För 20 minuter sedan då jag gick hemifrån mamma och pappa så sken solen och dte var sååå fint väder.. När jag kommer hem till min lägenhet går jag ut på balkongen och då reganar det... ? Hade jag bra tajming eller vad? =) Sen ringde jag mamma och då spöreganade det där, 5 minuter senare spöregnade det här och nu är solen framme igen! AAAAAH!! SVENSK SOMMAR! *haha*

Igår var en jobbig dag! Satt på buss i typ 10 timmar.. *uscha* Åkte ifrån Jönköping klockan 06:30, var framme i Stockholm klockan 10:45.. Där fick jag vänta tills klockan 13:00 då Härjedalingen skulle ta mig vidare till Ljusdal.. När jag kom hem var klockan 19:00 och jag hade såååå ont i rumpan! Känndes som om bara halva var kvar, resten var intryckt i kroppen! Hatar att åka buss! Det är sååå drygt!

Imorgon är dte partaj i alla fall! Ska fira midsommar hemma hos André, hans mamma har 40 års kalas och det ska bli sååå skoj! =) Längtar tills jag får se Andrés partyhatt!! *haha* En coyboyhatt som tydligen är väldigt party! *skratt* Själv ska jag ha på mig min nyinköpta röda topp och vita brallor! Sommar, sommar, sommar! =) Hoppas vädret blir bra!! Inge regn vill vi ha!

Om ett tag ska jag iväg och fika lite med Kattis och Vickan, ska bli skoj! Det var jättelängesen jag träffade Vickan! Ta en glass kanske och snacka lite skit! =) Underbart! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0