På väg till Karlstad!

Ja då var man äntligen på väg till Karlstad och Ela, Emil, Kattis och Karin! Underbart! Det ska bli så skoj!
Just nu sitter jag på centralen och försöker döda lite tid genom att skriva det här inlägget... Mitt tåg till Karlstad går klockan 12:50 så det är ganska exakt en timma kvar! =)

Min dag har sett ut såh är (än så länge):
Jag vaknade kl 05:30.. Tidigt som fan! Men dte gick bra att kliva upp eftersom jag vet att det är värt det! =) Pappa kom in och väkte mig och sa hej då, han börjar jobba kl 6 så.. Förstår inte att han orkar kliva upp klockan 5 nästan varje dag! Men han behövre juh inte ens väckarklocka så... =)
Tog en dusch och gjorde mig iordning.. Stoppade i linserna och precis efter dte kom jag på att dte är inte så smart att åka i linser eftersom jag antagligen kommer sova å så.. Så då tog jag ut dem igen och tog på mig glasögonen istället! =)
Käkade lite frulle; youghurt, havrefras och torkade plommon! Mummsigt! =) =)
Packade de sista grejerna och sen så skjutsade mamma mig till stationen!
Klev på tåget till Sthlm och hamnade brevid en pratglad typ.. varför just jag? jag som var trött å ville sova å läsa min tidning! Men jag stoppade i mina hörlurar och lyssnade på min freestyle och då fattade han att jag inte var lika pratglad.. =O Jag vet att jag är såååå efter eftersom jag har en freestyle men jag ska köpa en mp3.. jag har bara inte hunnit, jag glömmer bort det jämt förutom när jag ska iväg och resa....

Å nu har jag precis käkat en tonfisksallad på "Ristorante & Bar Di Juliana".. Jättegott var det! Läste metro om Fredrik Ljungberg.. Jag ska gifta mig med han!! Han är så grym! ; )
Jag var så sur igår när jag kollade på matchen, å jag trodde dte skulle gå åt helvete men Freddie räddade både matchen och mitt humör! mamma och jag stod och dansnade henna i köket.. pappa var cokså glad men han besparade oss sin dans.. *skratt* =)

Nu har i alla fall klockan blivit lite mer...
Nu ska jag bara sitta här ett litet tag till sen ska jag ner och leta reda på spår 11 till Karlstad!! =) =)

WEEEEEE Vad kul vi ska ha i helgen!!!

=) =) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0