Snart hemresa!

Gomorron Gomorron!!

Eller morgon å morgon.. Klockan är juh för fasiken 20 över 12 och jag vaknade för typ 2 timmar sen... Men jag har inte gjort ett skit så klockan skulle lika gärna kunna vara 10.. =P Å då får man väl säga gomorron! =) Sitter och käkar min frukost nu, Youghurt med linfrö och sesamfrön.. Plus ett ägg med liiiite kaviar.. Min diet går käpprätt åt helvete nu när jag är borta! Fast igår skötte jag mig ganska bra, det råkade slinka i nån godis igårkväll.. Bjuds det så kan man juh inte säga nej.. =) Det var värre med pizzorna i Karlstad! *haha*

Idag ska jag ut på stan igen och gå ner till resecentrum och försöka boka  en biljett hem.. Längtar faktiskt hem! Har varit hemifrån sen i fredags nu och jag är inte van vid det! Saknar mina fiskar juh! =) =) Först fredag till söndag i Karlstad och nu söndag till onsdag i Jönköping! Det är juh nästan en vecka hemifrån juh! Ojojoj! Men det har varit kul som fan också! Hälsa på en massa goa vänner! =) Det var det defenitivt värt! Nästa gång är det dags för Ela, Emil, Karin å Kattis att komma hem till mig! Då ska vi ha med Pernilla med! Åh Underbart! Jag längtar såååå! =) =)

Igår när jag var nere på stan så hittade jag några snygga tröjor och toppar! En på MQ som är ungefär som min svarta prickiga.. (finns på bild hos mikaelac.blogg.se) Fast den jag köpte är vit och röd mönstrig! Jättefin! Åsså är den omlott lika som den svarta! Mmm! Älskar juh den tröjan! =) Inne på JC hittade jag ett prickigt linne.. På Sisters vart det ett grönt linne *Jättefint!* Sen måsta jag in på HM och köpa ett linne till den röda tröjan från MQ å då hittade jag en bikini med! *haha* Shoppingfreak jag! En prickig bikini blev det.. Vad annars? Jag är juh beroende av prickigt just nu! =)

Sitter och lyssnar på bra musik nu! Sandra Oxenryd med "Through my window"..  Sååå bra låt1 Jag diggar den som fan!

"I'm looking through my window
What about the sun you made shine
what about the rain you cried on my pillow
I'm looking through my window
what about us tell my why I still can't see the rainbow"

Underbart Sandra!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0