Stranden!

Idag har jag badat! På riktigt, inte i en pool! =)
Efter att ajg slutat jobba åkte jag och André till Säljesta och badade och solade lite! Såå himla varmt var det i solen och ja, en aning kallt var det i vattnet! Men skönt som bara den! =) Jag badade i juni även om det var den sista... *haha* =) =)

Efter det åkte jag hem och tog en dusch sen åkte jag till mamma och pappa där det vankades supergod kycklingpaj! *mumma* =) Till efterätt åt jag jordgubbar.. Hur mycket som hellst.. =)

Tyckte synd om Argentina idag när de blev utslagna utav Tyskland.. Tyckte domarna ver en aning orättvisa......... *hurmn*

Nu kommer snart André och Helena åsså ska vi kolla på film, The Village tror jag det blir! jag kommer inte våga sova själv inatt.. *biter på naglarna* Hoppas den inte är alltför läskig.. Annars får André och helena sova över här inatt!! *skratt* =) Då hart André nära till jobbet imorgon i alla fall.. Stackarn ska öppna klockan 8..

Lite bilder från stranden:

Moi!

Jag i min nya Preem-keps som jag fick idag på jobbet! "Vi kan Diesel" står
det på den.. Det beror på att vi (Preem) har den bästa Dieseln i Sverige! =)
Plus att vi nu har förbättrat den! det ni!! ; )

André!

André ser ut att njuta av solen! =) Men vi får nog båda jobba lite mer på
brännan... *haha*         =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0