Svensk sommar... =(

Ja, vad kan man förvänta sig?!?

Jag vaknade för en stund sen, rullgardinerna var nerdragna så jag såg inte vad det var för väder.. men det var ljust i alla fall.. Kollade på klockan och den var 11:00, VA FAN!! Mamma skulle juh väcka mig! Helvete! Kul att vakna 2 timmar innan man börjar jobba? Svar NEJ! Hoppade upp ur sängen, öppnade dörren och vrålade: Maaaammaaaa!! ...   ...   ...  Inget svar....  Aja.. Kollade ut genom fönstret i köket, det REGNAR!
Varför ens försöka vara positiv?! Det regnar juh jämt när man ska iväg på nån trevlig fest juh! Öppnade kylskåpet, gjorde mig en morgondrink bestående av ljummetvatten och en skvätt äppelcidervinäger.. *surt* Åt lite youghurt med plommon och färska jordgubbar i. Det gjorde mitt humör lite bättre! När jag käkat klart ringde telefonen, så då fick jag springa runt halva huset eftersom det var mamma som hade den sist.. =) Det var pappa, han ville att jag skulle skriva en "Öppettider i Midsommar- lapp".. Okej, så nu har jag gjort det! Mamma kom ner en sväng och sa "Va, skulle jag väcka dig fast vi inte kunde ut och gå?!" Ja, mammsen, dte skulle du.. Jaja, tur att hon var ute när jag vaknade i alla fall, för då var jag väldigt irriterad..

Nu känns det rätt bra ändå.. Jag kan juh vara vaken längre inatt istället då! =) *suck* Jag vill inte börja jobba kl 13:00.. Vad tråkigt! Men jag jobbar juh barar till kl 18:00.. Sen kommer Andy och hämtar upp Maddie åsså åker vi på midsommarväder! Även om det regnar eller inte! Inget kan stoppa oss!! =)

Nu ska jag gå och duscha och sminka mig och göra iordning kläder tills ikväll plus åka till min lägenhet och mata fiskarna! =)

GLAD MIDSOMMAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0