En till solig dag!

Ska försöka komma igång med den här bloggen nån gång.. =)

Det har juh varit finväder i flera dagar då, och då kan man inte sitta inne vid datorn! Fast det har jag gjort lite ändå.. =) Kan inte låta bli...

Idag har det varit en rätt tråkig dag, klev upp halv 8, vaknade av pojkvännens väckarklocka.. Själv är man ledig idag och har ingenting att göra.. Började läsa en bok av Karin Fossum, kommer inte ihåg vad den hette.. Nånting med en varg! Verkar bra så jag ska väl gå ut på balkongen igen och sätta mig där å läsa lite mer! Njuta lite utav finvädret! Snart är det väl snö igen tänker jag.. =)

När Mathias slutar kl 16 så ska vi åka och handla, fylla på dte näåstan tomma kylskåpet! åsså ska vi hämta linser åt mig så jag kan se! =) Ikväll vet jag nte vad det blir!

Nu ska jag ut till boken igen!

=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0