Pernilla!

The Gang!

Ja, det där var på den gamla goda tiden! =)
I Mallorca/Magaluf sommaren 2004
Bartenderutbildning... =) 
www.barskolan.net Gå in och titta där!


Igår kom jag hem ifrån Sundsvall!
Åkte dit i onsdags till Pernilla som jag lärde känna på just bartenderutbildningen!
Har haft det jättetrevligt!!
När jag kom fram på onsdagen shoppade vi lite, hittade en råsnygg omlott-topp!
Den är svart med små vita prickar! Superläcker!
Den hade jag på mig samma kväll när vi var ut en sväng!
Var kul att svänga sina lurviga igen! =)

På torsdagen tog vi det bara lugnt! Åkte till nya stora IKEA och kollade lite..
Köpte 4 doftljus, de luktar juh sååå gott! (Vanilj och Ocean)

På fredagen vart det så illa att Pernilla måsta jobba, så då kollade jag på film och
strosade runt mer på IKEA! Hittade lite mer saker då!
Bl.a. ett bartenderkit med muddler å kniv å allt som man behöver..
Det vart 2 till doftljus också.. ;) Lavendel på de 2...

Nu ska jag gå upp och äta mina ägg som jag kokat!
Så tråkigt att jag inte kan gå ut och gå! Jag har nämligen gjort illa lilltån!
Låter skittöntigt men dte gör jätteont när jag belastar den!
Fick en stor pall med godis (3 för 20kr) på tån när jag skulle få in det i butiken i tisdags när jag jobbade... KLANTIGT!!

Men nu ska jag upp till äggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0