Grey's anatomy och fiskbebisar!

Grey's anatomy


Grey's anatomy! Sååå sjukt bra program! Jag är fast i det! Så nu har jag ett till favoritprogram som får ta plats bland topp 3... jag kan inte riktigt bestämma ordningen men de som är mina favvoprogram är då Grey's anatomy, Lost och CSI I LOVE THEM!!
Igår var det ett så sjukt spännande avsnitt, jag kan inte vänta till nästa vecka! Och jag längtar tills ikväll då det är Lost!! ÅÅÅH!

Igår så satt jag och filosoferade och kollade in i mitt akvarium och då ser jag nått liiitet liiiiiitet simma förbi! Och när jag kollar noggrannare så ser jag några fler! Det betyder att den TREDJE kullen med yngel simmar i mitt akvarium! =) =) Så nu har jag algättarbebisar som är typ 4-6 mm stora, guppybebisar som är typ 2-3 mm stora och små guppybebisar som är typ 1 mm stora! SÅÅÅÅ SÖTA! Jag måste snart stoppa över några i det stora akvariummet! Det här går juh inte!! =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0