I'm so sorry!

Jag är SÄMST på att skriva här nu!
Ursäkrta alla era stackare som är in här men inget händer!

Nu ska vi se vad jag har haft för mig de senaste veckorna... Jag har begravt min syster (mycket jobbigt), jag har varit i sthlm (hos kusin Cissi), jag har fått fler fiskbebisar (guppys denna gång) å så har jag kollat en massa på film och umgåtts med Mathias!

Vad jag inte har gjort de senaste veckorna: Bloggat (det vet ni juh redan), städat (jag har inte orkat bry mig), motionerat (kan jag ta tag i dte på riktigt nån gång?!) och en massa fler saker som jag borde ha gjort!

En snabb uppdate fick ni där!

Jag ska iväg och jobba nu, 16-21, inget långpass alls så jag kanske orkar göra ett lite längre inlägg ikväll om ni har tur! (Antagligen inte)... Jag ska juh hinna kolla på Ronny och pagge och Da Vinci Koden också!! =) =)

Nu ska jag sminka mig och sen iväg till macken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0