Livet går vidare!

Nu är man hemma på lunch! Får jobba mycket denna vecka eftersom att min chef Roger är i Malta! Tror jag det var i alla fall... Han ska på en preem konference.. Så nu måste jag sola mycket i veckan så han inte är brunare än mig när han kommer hem! Fast det kommer han att vara... =)
Imorgon ska man upp tidigt, jag ska öppna, klockan 6!! Hur ska jag klara det? Jag har visserligen klarat dte några gånger förut så.. =) Det blir en tidig kväll ikväll!! =)

Å jag lyckas juh med allt också! För nyss när jag kom hem så stoppade jag in min pannbiff, potatis, grönsaker och sås i mikron och värmde. Sen tog jag in tallriken till datorn åsså skulle jag ställa den på stolen och då välter jag ur hälften!! *ARG* Klant jag är!! Men som tur vad så fanns det mer! Måste byta strumpor också för jag träffade dem med när jag hällde ut maten på golvet... =)

Igår så sov Miranda hos mig. Vi spelade Bingolotto hon jag och Mathias men det var bara Mathias som vann... Men idag köpte jag 2 Sverigelotter och på en av dem vann jag 200 kronor! *jippi* Mathias vann juh "bara" 100 på Bingolotto..

Nu ska jag försöka att få i mig pannbiffen.. Den här ska jag inte tippa ur! Skitgod är den! =)

BYE BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0