Ännu en dag...

Vad sjukt tråkiga mina dagar är nuförtiden! Jag gör fan inte ett skit! Idag så klev jag upp, jobbade, hämtade ut ett paket på posten med nya träningskläder, åt, drillade, åt äppelkaka, kollade på IDOl och nu sitter jag här!

Vart är mitt liv? Är det någon som har sett det?

Jag invigde mina nya träningsbyxor och en utav de 3 topparna på drillen idag, sååå snygga träningskläder! De ska jag ha på mig imorgon på träningen och yogan med sen blir det tvättmaskinen! När man drillar blir man inte sådär jättesvettig så då kan man återanvända kläderna en gång till! =) Spara lite tvätt!!

Det var riktigt roligt på drillen idag, det flöt på bra! jag hade näst äldsta gruppen och vi tränade på en del saker och de fick faktiskt lära sig en ny sak, angelroll! Mycket fin sak! Staven snurras ifrån h-handen (lite snett uppåt) till vänsterhanden (lite snett nedåt) på baksidan av rygg/nacke.. Svårt att förklara men den är fiiin! Å sen började vi på programmet "popcorn". Ett "gammalt" program som jag gjorde för säkert 5 år sen! =) Tänk, snart har jag drillat i 10 år! SHIT!!

Imorgon ska jag åka till Gävle och hälsa på min syster! Hon ligger där på sjukhuset nu och läget är stabilt! *skönt* ´Det ska bli skönt att träffa henne, jag saknar henne! Även fast jag inte brukar umgås sådär jättemycket med henne! Hon är juh ändå 20 år äldre än mig och vi har väl inte sådär värst mycket gemensamt... Hon är 40, bor på en bondgård med en massa grisar , hästar, kalkoner å massa andra djur, gift med 4 (5) barn.. Jag är 20,  bor i lägenhet i centrala ljusdal, tål inte grisar, hästar, kalkoner eller andra djur, singel och har inga barn! men hon är ändå min syster!!

Imorgonkväll så ska jag träna lite aeroattack och Yoga sen blir dte rusning hem till TVn och IDOL! Cissi är nämligen med imorgon! Hon kommer få det tufft, dte är många duktiga sångerskor i "hennes" grupp! Men hon har min röst!! fast jag måste erkänna att jag gillar Sara och Felicia med... =// Spännande spännade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0