Blogga mera, blogga mera!

Förlåååt! Jag är sämst på att blogga just nu!!

Min dag idag:

Klev upp, åkte till Laforsen, åkte tillbaka, tankade på preem i Färila, färgade håret och klippte, jobbade, åkte till mamms och papps där Moa och Jon var, drill med Superstars I och II och sen IDOL!

Min väldigt händelserika dag! =)

Nu är jag snygg i håret i alla fall.. Då kanske dte inte syns så väl att mitt hjärta håller på att slitas itu! Kärleksproblem som jag haft och tyckt varit jobbiga är ingenting jämfört med detta! Min syster kommer antagligen att dö.. å det kan ske de närmsta veckorna.. Min "moster" (farbrors exfru) pratade om att flyga ner nån superläkare ifrån frankrike idag när jag pratade med henne! Jag gör vad som hellst! Låt min syster leva! Hon behövs helt sjukt mycket här på jorden! Hennes man och hennes barn behöver henne! De har redan förlorat en familjemedlem! Lilla Nicklas dog när han var ett år och den tragedin räcker! Vad händer med Moa och Jon om Monken dör? De stackars små liven! De behöver sin mamma! Å dte gör Fredrik och Stefan med! Å hennes man Micke också!! Å mamma och pappa behöver henne! Ocj jag! JAG!! JAG BEHÖVER HENNE!! 

Uscha!

Vilken sjukt hemsk sjukdom cancer är! Jag skulle inte önska min värsta fiende det!

Kommentarer
Postat av: mikaelaC

men gumman gud va hemskt *tänker på dig*

2006-09-19 @ 13:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0