Det är skit!

Jag

USCH!!!

USCH USCH USCH!!

Klockan är 06:24 på morgonen och jag har säkert varit vaken i 2 timmar.. Jag borde verkligen sova eftersom jag ska jobba 9-3 idag men jag kan inte sova! Jag är skittrött, sitter och gäspar hela tiden... Men det går inte.. Jag kan inte sova... =( Jag känner mig så sjukt deppig! Känns som om jag verkligen måste göra nått drastiskt (stavas det så?) åt mitt liv! Hur lyckas man få en depression på våren?! De ska väl komma på hösten?!

Mitt största problem är vänner... Jag har suttit och kollat igenom en massa bilddagböcker och alla verkar ha så himla kul! Vart skitdeppig när jag kollade på en tjej som haft 20års fest tillsammans med en annan tjej. Den andra tjejen känner jag, vi har kännt varandra sen vi var små. Jag var skitledsen på grund av två anledningar.. 1. Jag var inte bjuden på hennes 20 års fest.. 2. Jag hade inte ens nån 20års fest! När jag fyllde 20 så var det typ 2 stycken förutom mamma och pappa som kom och grattade... ? ??? 2 STYCKLEN?!?!?
Jag ville ha en gemensam 20 årsfest med min kusin André men dte blev inte av.. Och tur var väl dte för ingen hade kommit på den ändå! Inte av mina "kompisar" i alla fall!!

FAAAN! De människor som jag vill umgås med mest finns i Karlstad, Stockholm, Norrköping, Kalmar och Sundsvall!! Fins det ingen jävel som vill umgås med mig härhemma?! Är jag så jäkla odräglig?! Eller är jag den enda som är kvar här i Ljusdal?!

Det är skitjobbigt att inte ha nån rikigt nära vän! Jag saknar det som bara den! Går dte inte att vara vän med mig? Är jag odräglig, elak och egoistisk?! Men i så fall kan väl ni som tycker dte säga dte till mig och inte själva vara så jäkla falska och krama mig och fråga "hur ääär det?!?!" när ni träffar mig.. Jag VET att  ni pratat skit om mig! Men varför är ni så sjukt "trevliga" när ni träffar mig då? VA?!?! Är ni nå bättre va??!

Men nu kanske jag har fått vad jag förtjänar! Både syster och mormor har gått bort inom loppet av ett år och jag mår verkligen skit! Så jag hoppas att ni tänker på det nästa gång vi ses på krogen och ni kommer fram kramar mig och frågar "hur äääär det?!?!?"..


-DET ÄR SKIT!!!

Kommentarer
Postat av: MikaelaC

Min Älskade lilla Madde! Tänker på dig jättemycket* beklagar verkligen sorgen. Kom hit till karlstad snart så ska vi ha massa skoj och du kan tänka på annat! saknar dig såå! Pyss o kjam :)

2007-04-07 @ 08:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0