Jag känner mig så duktig!!

image244

Nu har jag varit ute och gått flera dagar i rad plus att jag har börjat träna igen! Det känns såååå bra! =) Längtar verkligen till måndag när det är träningsdags igen! Man blir så pigg och på sånt bra humör när man rör på sig! Endorfinrusch till tusen! I LIKE!!

Igår när jag jobbade kom jag på en jättebra idé. Jag satt och kollade runt på några scrapbooking-sidor och kom på idén att jag ska scrappa ett album till min systerdotter Moa, det albumet ska hon få när hon fyller 18! et betyder att jag har 8 år på mig! =) Ute i tid eller vad!?! Jag är riktigt stolt över mig själv! *skratt*

Nu är Ela och Emil i Kroatien och har det bra. RIKTIGT avundsjuk är jag på dem! Jag vill också åka utomlands! =)
www.mikaelac.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0