Svettigt värre!

image237

Igår var jag och Sara och tränade igen. Först var det Step up mellan 6 och 7 och sen MRL (Mage Rumpa Lår) mellan 8 och 9. Efter Steppen var vi rätt slut så vi åkte till Statoil och köpte en varsin KALL Bonaqua men nån ny berries smak. Riktigt god! Det var så underbart att dricka någor kallt istället för det ljumna vattnet man hade i träningsflaskan. Sen crusade vi runt i Ljusdal en sväng innan det var dags att åka upp på Gärdeåsskolan igen för att köra MRL. Sara och linda var på ett MRLpass i måndags och de hade berättat för mig att dte var riktigt jobbigt. Nu var dte såhär att den här gången använde vi oss utav en step up bräda också, det gjorde de inte på passet i måndags..  Det var ASJOBBIGT!! Jag tror aldrig att jag har svettats så mycket i hela mitt liv. Och dte var inte bara jag, ALLA som var där rann dte svett av! Men det var ett såååå skoj träningspass! Det var samma ledare som hade aerobicen och denna gång störde jag mig inte lika mycket på att hon inte räknar i dne takt jag lärt mig. Jag tror faktiskt inte jag hade orkat lika mycket med nån av de andra ledarna. Han är så bra på att peppa en! Hon är glad och frammåt och skriker åt oss att vi ska klara det etc. Riktigt bra ledare! Tänk om hon kunde få in det där med tackten också. Det vore underbart!!

Efter träningen åkte jag hem till mamma och hämtade en jättefin kjol som jag fått av mammas vänninna Kristina. Jag trodde inte att kjolen skulle vara så fin som den var. Det var en zoulkjol med hängslen. Låter jätteknepigt men den var jättesnygg och skön också!! Så den kommer helt klart att bli använd av mig. Fast inte när Mathias är hemma för jag vet att han inte skulle gilla den. Den är för "speciell" för honom. Han har lite svårt för både hög midja och hängselbyxor.. Jag kan väl skona honom från det då eftersom han "tvingas" se mig i ballerinaskor.. Förstår inte varför han tycker ballerinaskor är fult.. Han har sagt att han tycker det ser ut som "småflicks-skor" men hallå dte är väl dte som är lite meningen? Söta lixom!! Jaja.. Han får stå ut! =)

När jag hämtat kjolen hos mamma åkte jag hem, slängde mig i duschenoch sen i soffan för att kolla på det underbara programmet "Grey's anatomy". Jag somnade under det första avsnittet jag kollade på! HAHA! Jag var sååååå trött! Först och främst efter träningen men också eftersom jag bara sovit ca 4 timmar natten innan pga att jag inte somnade förrns halv 2 och gick upp kvart över 5! *hooo*

Idag har jag träningsvärk, men inte alls så som jag trodde. det kommer väl imorgon tänker jag.. För fyyyyy vad vi jobbade igår! Trodde att min rumpa skulle ramla av ett tag! Nu ska jag ta opch gå ett varv runt kyrksjön och lyssna på talbok. Lyssnar på "Stenhuggaren" av camilla Läckberg nu! SÅåååå spännande! det är riktigt mysigt att lyssna på talbok medan man går! Ett bra tips när man tycker motion är tråkigt (som jag).

image238

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0