Ont i halsen!

Uscha, idag har jag ont i halsen! =(

När jag vaknade imorse kännde jag att jag var lite täppt i näsan och hade ont i halsen. Så det vart ingen träning idag för mig. Det är träning nog att bära Herman uppför backen till Kallemanns skola, usch hatar den!

Eftersom jag känner mig lite småsjuk så tänker jag ta det lugnt idag. Har polerat lite silver och tvättat lite men annars kommer jag nog att ta det så lugnt det bara går idag. Efter skolan ska Kallemann, Herman, Nini, jag och deras kusin Martin och hans mamma baka pepparkakor. Sedan ikväll på praktikantträffen ska vi baka även där. Antar att det blir pepparkakor även där... Det är juh lixom lättast. Ska bli  mysigt att baka lite, så kanske julkänslan infinner sig lite mer...

image487

Tänk, om 9 dagar sitter jag i bilen på väg hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0