Quiz...

image489


1. Hur gammal är du om fem år?
26, 27 om 3 dagar... =P

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Jag har inte umgåtts så länge med nån idag. Kallemann är den jag varit längst med än så länge...

3. Hur lång är du?
1,66 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Familjen är värre

5. Vem ringde du senast?
JarSara

6. Vem ringde dig senast?
BygdöySara

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej hopp. I skogen. Hur är det? Snart kommer du hem till oss i norrland å:)Wiee. Ska de bli skönt?puss (från kusin André)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror lite på hur mycket tid jag har och vad jag vill.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
Den 12 November

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
Klockan 06:20

13. Vilken är din favoritjulsång?
Christmas Eve med Celine Dion är en av favoriterna!

14. Vilken är din favoritplats?
Hemma hos mamma och pappa! Längtar så sjukt mycket till jul! =)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Obehagliga platser

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ingen aning!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret och konstiga ljud

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Igår på väg hem från praktikantträffen när vi disskuterade vad rar tös betyder på Norska... (läs inlägget före)

19. Hur stor är din säng?
Jag har 3 sängar för tillfället! En 90 i Oslo, en 120 hos mamma och pappa (som jag delar med Moa) och en dubbelsäng i min lägenhet i Ljusdal.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
En stationär i min lägenhet i ljusdal coh en bärbar här i Oslo.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast med...

22. Hur många kuddar har du i sängen?
1 vanlig och 5 prydnads...

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett i Sverige...

24. Vilka städer har du bott i?
Ljusdal och Oslo

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor

26. Är du social?
Det skulle jag nog våga påstå... =)

27. Vilken är din favoritglass?
Haägen Dazs Nuts And Cream!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Äter de flesta efterrätter med glädje!

29. Tycker du om kinamat?
Ja.

30. Tycker du om kaffe?
Ja.

31. Vad dricker du till frukost?
Thé.

32. Sover du på någon särskild sida?
Njae...
33. Kan du spela poker?
Ja, emn jag skulle inte påstå att jag är bra.....

34. Tycker du om att mysa/kela?
Absolut!

35. Är du en beroendemänniska?
Förstår inte riktigt frågan men jag är lite beroende av kramar.. =)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, Ida! =) Snart fyller vi år!!!

37. Vill du ha barn?
Helt klart! Minst 2!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite franska och en hel del norska!

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Hav

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder

42. Äger du dyrbara smycken?
Ja, för mig är de det!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Grey's Anatomy

44. Kan du rulla med tungan?
Jajjemen
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Det är nog bygdöySara för vi skrattar jämt!

46. Sover du med gosedjur?
Nej

47. Vad har du för ringsignal?
Nån nokiasignal...

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mamma har sparat endel, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0