Rolig maskin...

Utanför "mitt" badrum i hallen så har vi en väldigt rolig maskin. Det är en gammal spelautomat och i helgen så kom JarSara och jag på att den fungerar! Nu kan jag inte låta bli att skjuta iväg några mynt varje gång jag går förbi...

image469
Så här ser spelautomaten ut.

image470
Man tar ett mynt från maskinen, tur att man inte behöver använda sina egna... =P


image471
Stoppar in myntet högst upp på automaten.

image472
Skjuter iväg myntet med hjälp av manicken på höger sida.

image473
Och förhoppningsvis så träffar man något av hålen, jag träffade faktiskt 2an där.


image474
Så det damp ner 2 kronor längst ner för mig! =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Men vad roligt, kanske bli beroende av det där tillslut, tur att du inte förlorar nå pengar då iaf.=)

2007-12-04 @ 09:23:01
URL: http://nummel.blogg.se
Postat av: Lisa

Gud va kul!! Det vill ju jag oxå prova på! Norge nästa. Hehe!

2007-12-04 @ 10:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0