Å herregud vad bra Grey's anatomy är!!

Grey's anatomy


Jag sitter här och torkar mina tårar för jag har nyss bölat som en liten unge..

Det var nyss säsongsavslutning på Grey's anatomy och jag läste innan programmet på hemsidan att det var ett jättebra program och många tårar skulle rinna..
Så där satt jag, nästan hela programmet hade gått och det hade bara runnit en liten tår ur mitt öga.. Jag fattade ingenting, jag brukar juh gråta floder för ingenting!?! Åsså helt plötsligt, helt oväntat händer det som inte får hända i serien! Och lika plötsligt ser jag inte längre bilden klart för alla tusentals tårar som (inte rinner utan) sprutar ur mina ögon! Herregud, jag grät så jag hulkade! 

Självklart så fick detta mig att tänka på min syster som dog i cancer den 23 september förra året. Och det gjorde juh inte saken ett dugg bättre.. Jag har inte en milimeterfläck smink kvar efter mina kvällstårar. Men konstigt nog känns det så bra efter man har gråtit. Det är så mycket som släpper då!

Alla ni som inte kollar på Grey's anatomy här kommer en uppmaning: Köp boxarna, ladda hem programmen, hitta musiken, låna boxarna av mig eller vad som hellst bara ni börjar kolla på serien! Den är så grymt bra!!!

Kommentarer
Postat av: skogstokig

Snubblade in på din blogg av en ren händelse... =) Kul å se att fler än jag är såld på Grey´s, jag som aldrig följer serier annars är helt såld! =)Onsdagar kl 21:00 är heliga!

2007-03-18 @ 14:14:58
URL: http://skogstokigblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0