Dålig bloggare!

Som ni alla vet är jag en dålig bloggare.. Det kommer i perioder..

Mitt nya liv går i alla fall bra, jag har gått ner över 3 kilo på 3 veckor, precis som jag planerat! Jag är mycket nöjd! Träningen har jag kommit igång med också och gud så kul det är! =) Fast ikväll så blir det nog ingen body pump, det var fullt! =( Så jag och Sara ska försöka få reservplatserna annars blir det nog en promenad! Roligaste träningsformen som finns är enligt min åsikt step up! Om det gick skulle jag gå på det varannan dag! Tyvärr bor man i en liten håla och det finns bara ett tillfälle i veckan.. *suck* Det som också är synd är att de träningar jag tycker är roliga och går på ligger egentligen för nära varandra.. Jag tränar tisdag, onsdag och torsdag.. men har rätt ont i kroppen på fredagen kan jag berätta! Förra fredagen trodde jag mina armar skulle gå av! Först body pump på tisdagen, sen simmade jag och sara på onsdagen och sen boxing på torsdag.. AJAJAJ!! Träningsvärk!!!

Drillen har också kört igång nu och det är skoj! Väldigt jobbigt med 5 grupper plus träning bara... Det blir inte så mycket fritid kvar.. Jag skulle vilja ha typ 2 eller 3 drillgrupper, det skulle vara lagom! Men låtarna är bestämda, programmen påbörjade och tjejerna är på g så det kommer gå finfint! =)

Nu ska jag spla lite let´s dance på blocket.se.. Jag är beroende av "dåliga" spel.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0