Idag!

Frukt

Idag har jag bestämt mig!!

På söndag eller måndag tänker jag anmäla mig på viktklubb.se. Jag är less på att folk tror att jag är gravid och på mitt dåliga humör! Nu jävlar ska jag bli bättre på att sköta om min kropp! =)

Jag vart förvånad hur billigt det var, 300 för 3 månader, 400 för ett halvår och 500 för ett år.. Det är juh ingenting!

Jag gick in där och fyllde i min längd och vikt åsså räknade hemsidan ut att mitt BMI är 24,6. Det är normalvikt, men man ska helst inte överskrida 25. Åsså skrev jag in att jag ville gå ner 7 kilo. Då stod det såhär: "Gå med i Viktklubb.se idag så kan du bli av med 7 kg till 2007-02-28. Det hjälper vi dig med. Vi rekommenderar vårt 3 månaders abonnemang för dig." Det är juh inte ens 2 månader! Helt sjukt!! 7 kg på knappt 2 månader, är det möjligt?! Nu måste jag hem och fota "före" bild.. *hahaha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0