Anna Nicole Smith!

image195

Satan vad snygg hon var på HMreklamen!!

Idag har det varit en lååååång jobbardag och än är den inte klar. Slutar om 1 och en halv timme. Känns som jag jobbat i en evighet! Såååå segt idag, Nästan inge folk in alls, superlugnt! Jag har fyllt på och jag har städat, till och med torkat trappan!! Jag har avrit ut och sopat plattan och kollat sopsäckarna 2 gånger! Gaaaah, nu vill jag sluta! Underhåller mig med lite korsord och bloggen nu! =)

Imorgon är jag ledig och jag har hört rykten om att det ska bli finväder, JA TACK!!
Det hoppas jag verkligen att dte blir!

image196

Idag stod det om Elin och Karin i Ljusdals-Posten. De är i Australien och backpackar. är jag avis på dem eller vad?!?!?!! Mycket hårt slit men de verkar ha så kul också! jag vill också! Jag vill vill vill!!

Kommentarer
Postat av: Ela!

va roligt att du har börjat blogg så mkt gumman :D:D

2007-07-18 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0