Grattis Kattis! =)

image180

Kattis har fått en lillasyster!! =) Tindra ska det lilla livet heta. Ni ser också Kattis mamma och hennes lillebror Kevin på kortet, det är han som är "i mitten av allt". Det är allt ett litet busfrö det! Ett sött busfrö! =)

Jag fick en kommentar av Ela på föregående inlägg, det löd såhär:

"Men herre guuuud madde vad jäkla snygg du blev :D shit asså va kul!! hu känns
tt h ångt hår=)? va tjockt och fint det ser ut, passde dig skitbra! *min pingla*"

Svaret är att det känns JÄTTEBRA att ha långt hår! Det har jag velat ha i hela mitt liv men eftersom jag har så tunt hår har det aldrig gått. Så det känns underbart! Det är dock inte perfekt än men på fredag ska jag till frissan igen och då ska hon få färga in slingor i mitt riktiga hår och klippa löshåret lite mer så det ser bättre ut. För nu syns det att det är löshår när man har det utsläppt och speciellt bakifrån.

Grattis igen Kattis! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0