Premiär!

Idag är det premiäranvändning av min nyinköpta bikini!

image181 

I love it!! Jag vart så glad när det var soligt ute när jag vaknade. Fast nu är det lite molnigt också, synd!!

Jag jobbar sååå mycket nu den här veckan och nästa. Både Johan och ANdré har semester den här veckan och Johan nästa. Jobbar typ varenda dag utom en varje vecka. Men då kanske man får lite härliga cash till semestern! Vecka 31, 32 och 33 har jag semester och då tänker jag slappa som bara den!! =) Ska ordna en reunion här ni Ljusdal för mina barskolebrudar också. Ska bli så mysigt att visa dem lilla Ljusdal! =)
I miss you guys!!
image182

Tripp, trapp, trull...
Karin, jag, Kattis och Ela när vi var i Karlstad för nått år sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0