Shopping!!

Igår var jag och mamma till Hudik och shoppade lite! Jag hittade en del saker och dte var riktigt kul prova kläder, allting satt så bra nu när 4,4 kg är borta! Å mer ska bort!

Först var vi in på en av skobutikerna och mamma köpte ett par skor tills hon ska till Venezuela (eller vart det nu är i Karibien som hon ska..) men jag hittade inga bra skor. Fanns ett par jättesnygga röda men de satt uruselt! Så då fortsatte vi till Gina Tricot, my favourite!! Hittade 2 tröjor (en svart och en löd), en skjorta och ett linne där! Skjortan är assnygg! Jag har alltid velat haft en snygg skjorta men mina balobas brukar alltid vara i vägen. Knäppningen brukar sitta så glest på skjortor så det "glipar", inte snyggt... Och tar man en större storlek sitter det förjäkligt över magen istället.. *jobbigt* Men på den här skjortan sitert knapparna så tätt så den passar perfekt för min kropp! I love it! Bästa köpet lätt! Sen vart det en kräm, smycken och snoddar på Kicks, ett läppglans på HM, svindyra underkläder på manuffen (attans att man ska ha så dum storlek) en tavla på ett annat ställe och lite mat! En riktigt bra shoppingdag!

Jag har färgat håret också! Gjorde det i måndags hos Anneli.. SÅÅÅÅÅÅÅ NÖJD! Jag tror inte jag har varit såhär snygg i håret nån gång! =) En kall, mörk färg! Hade väl aldrig kunnat tänkt mig att jag skulle passa i så här mörkt hår.. Speciellt inte eftersom jag varit blond i så många herrans år!

Här får ni en bild på både håret och skjortan! =)

Nyskjortan!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Vad fin du7 är på kortet hjärtat! och så snygg i håret :) puss på re

2007-03-09 @ 21:34:11
URL: http://www.nogg.se/pillz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0