Bianco-stövlarna!

Igår anlände mina stövlar! *WEEEE* Dom är ASKICKING!! Skitsnygga och passar perfect! Vilket kap jag gjort! Såå nöjd. Jag har shoppat 3 st lipgloss från jessica Simpsons serie dessert också. Så nu väntar jag på att de ska komma! Såååå kuuuuul!! =)

Har även lagt in min (goth)kjol på auktion. Den som Roxy hade på sig på balen. jag har ALDRIG använt denna kjol.. Helt otroligt att man faktiskt köper saker man aldrig använder...

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=43718688

Nu ska jag och Sara snart ut och gå på måga. Det är så himla fint och mysigt där! Förstår inte varför jag inte gått/sprungit där tidigare! Underbart väder idag så dte kommer bli en toppenpromenad! =) =)

image132
Mina snygga stövlar!!

image133
Min outfit igår! I like!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

gumman du måste verkligen uppdatera din blogg nu, är så nyfiken på vad du gör om dagarna, är inne här varje dag och hoppas alltid att det ska snappa upp ett nytt inlägg men icke:( saknar dig så oootroligt mycket=( Puss o kram

2007-06-15 @ 20:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0