AJAJAJ!!!

Igår gick jag med en påse med is på magen halva dagen...

image432

Varför kanske ni undrar?

image433

För att KLANTJAG brände mig när jag skulle koka kaffe! Lyckades välta muggen så allt det kokheta vattnet hamnade rätt på min mage och rann ner längst ena låret. Så hela magen och lite på låret var alldeles rött igår och gjorde ONT! Så fort jag tog bort isen brände och sved det asmycket. Tur att familjen har ismaskin fullproppad med is! Satan vad ont det gjorde. Hade allvarliga problem när jag skulle somna igårkvällst.

image434

Såhär ser det ut idag. Skulle ha duschat och tvättat håret men jag vet inte om jag vågar. Försökte mig på en dusch igårkväll men klarade bara av ca en minut. Så fort det kom vatten på magen så gjorde det riktigt ont. Blir väl tvättning av håret i handfatet idag skulle jag tro...


Kommentarer
Postat av: Karin

AJAJAJ!! Det såg inge trevligt ut det där, jag förstår om det gör ont. Hoppas att det blir bättre o går över så fort som möjligt... Ta det lugnt nästa gång =)

2007-11-19 @ 11:02:58
URL: http://nummel.blogg.se
Postat av: Carro

Borde kanske gå till en läkare..

2007-11-19 @ 11:17:55
Postat av: Madde

Jag tror inte jag behöver gå till en läkare för idag gör dte inte ont. Bara om man trycker (såklart). =)

2007-11-19 @ 12:14:56
URL: http://bangboom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0