Ätstörningar..

Läste nyss på en blogg där en tjej som har ätstörningar bloggar.
Hon skrev i ett inlägg att hon "inte har riktiga ätstörningar", men likförbannat så äter hon bara havregrynsgröt till frukost, spenat till lunch och en morot till middag.Hon skriver också att hon är rädd för att få hetsätningsanfall.. Är inte det ätstörningar så vet inte jag.... Fattar inte att det blivit "inne" att vara en size zero, jag tycker det är så otroligt fult och jag vet att de flesta killar tycker det ser förjävligt ut också. Herregud, kvinnor ska väl ha bröst och rumpa eller?!  Jag vill också gå ner i vikt, det vill jag men jag vill inte se ut som ett blekt skelett. Och jag skulle aldrig sluta äta. Det gäller att äta rätt, inte att svälta sig. Det kan juh faktiakt bli så att man går upp av att svälta sig. Kroppen ställer in sig på svält och tar upp allt fett den får. Plus att man förstör juh sin kropp så otroligt. Tycker det är konstigt att det inte finns mer information om förstörda magar, svagt skelett, borttvinade muskler mm mm.

image466

Jag tycker att Lindsay Lohan är flera miljoner gånger snyggare på bilden från Mean Girls än den sönderbantade giraffen som står bredvid......

Kommentarer
Postat av: Anna

WORD! =)

2007-11-29 @ 13:14:09
URL: http://destinyforfun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0