Bowling!

Ikväll så bowlade vi på praktikantträffen!

image450

Vi samlades som vanligt i VSenska kyrkans läsrum och därifrån vidare till en bowlinghall. Vi delades in i 4 grupper åsså satte vi igång att kasta klot. Det förrsta jag gjorde var en strike och sedan gick dte faktiskt jättebra. Jag vann i min grupp och jag tror även jag vann över alla andra. HAHA! Det var skoj! En av tjejerna, Annicka, har varit med i SM i bowling men henne gcik det inte så superbra för. Jag fick alltså bättre poäng än en som varit me di SM i bowling! HAHA! Är jag bra eller vad?! =) =)

Nu sitter jag hemma och ska kolla på ett avsnitt av Desperate houswifes innan jag sussar, jag är så trött! Helt slut och jag fattar inte varför! Tror jag håller på att bli sjuk.. =// Det vill jag INTE bli!

Har varit hos Saras "familj" Spetalen idag med Sara. Följde med och hämtade hennes 6åring Eirik från Bygdöy skola. Tänk vad lätt det hade varit och haft barnen på gångavstånd. Själv måste jag köra ut till Snaröya skola och lagåsen barnehage. Men det är inte så farligt heller så.. =P

Jag fattar inte att dte redan är onsdag kväll, dagarna går så sjukt fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0