Det regnar här i Oslo idag...

Idag är det väldigt tråkigt väder här. Grått och vått och inte alls trevligt... Jag har i alla fall tagit mig iväg och tränat idag. Det vart ett pass med Aerobic och det var askul och så jobbigt! Var alldeles svettig när det var klart, ledaren körde stenhårt med oss. Sista halvtiden var det inte många pauser, vi körde på som fasen. Riktigt bra ledare var det. Hon hade ett superkul program med mycket dansinspirerade rörelser, men inte för svårt. ME LIKE!!

Nu sitter jag och äter lunch, har varit duktig och gjort tonfisksallad idag. Känner mig riktigt nyttig, känns som jag måste ta mig själv i kragen och se till att vara sundare än jag varit den senaste månaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0