Easy Funk

Då har man precis kommit hem efter ett träningsspass.

Jag och Sara begav oss till bussen 20 i 10 för att gå på Aerobic. Det var koll på bussen idag, tur att man stämplade rätt.. =P De satt helt cevilklädda (sevilklädda?) å jag fattade först inte varfrör de ville se mitt kort, haha!
Väl på Aerobicen frågade ledaren om vi ville prova på Easy Func istället, och dte gjorde vi. Nån slags hiphopaktig träning. Riktigt kul faktiskt. Hängde med rätt bra i slutet men det var väldigt svårt i början.



Nu ska jag sätta igång en tvättmaskin, duscha och börja packa! Weeeee, om ett dygn så är jag alldeles strax farmme i Ljusdal!! =) =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tror att dom är nöjd om man bara säger grattis till dem. Det är ju tanken som räknas, men om dom samtidigt fyller år då kanske man ska köpa ngt,.. Det bästa är å ge dom en upplevelse.. Men det kostar pengar..

2007-11-08 @ 13:06:17
URL: http://nummel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0