Filmkväll igår!

Igår kväll vart det filmkväll tillsammans med Sara nr 3 och Jessica.

image464

Eftersom jag suttit barnvakt hela dagen så vart jag ledig hela kvällen. Så strax efter 7 begav jag mig mot Bekkestua för att möta upp tjejerna. De satt på McDonalds och käkade McFlurry. 20 Norska kronor kostar en sån här..  Vi gick och handlade en gurka, morötter, physalis och dipp sedan åkte vi ham till Sara. Vi kollade på Svensson Svensson. Så sjukt roliga de är, älskar den serien!

Idag snöar det här i Oslo. Jag sitter barnvakt och det är rätt tråkigt faktiskt. Hade tänkt träna idag och uträtta lite saker men jag får helt enkelt ta med Herman till affären. Imorgon var det meningen att jag skulle hälsa på min släkting Wigdis här i Oslo men Herman ska vara hemma då också så det får bli en annan dag. Nästa vecka kanske!!

Nu ska Herman och jag gå upp och leka tigerbebis och tigerpappa. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0