Män som hatar kvinnor



Snart har jag läst ut boken, den är bra men lite för seg för min smak. Kan bero på att jag började läsa den vid helt fel tillfälle. Jag började läsa när jag egentligen inte hade tid att läsa. Men de sanaste två dagarna har jag läst mer än halva boken. Rätt sjuk bok men bra.

Idag ska pojkarna klippas, Nini är på väg för att hämta dem nu. Hon ringde mig och bad mig hämta en varsin tröja åt dem eftersom det kliar och sticks när det hamnar hår innanför kläderna. Sedan skulle hon handla också och ville att jag skulle följa med men jag fattar inte riktigt varför jag ska med. Ska jag vara barnvakt medans pojkarna klipper håret och hon handlar eller vadå?
Hänger inte med alls idag jag e... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0