Nytränad!

OMG!!!

Vilket träningspass! Total Step Intervall, så jobbigt och så kul! Instruktötren var gravid i 7:e månaden men körde på som satan! Shit vad hon måste vara vältränad!!! 

Känns skönt att få en ordentlig genomkörare, har blivit dåligt med träning i veckan när Herman varit hemma. I måndags var det step också och igår tog jag och Sara nr 3 i Jar en lång promenad. men annars har det varit dåligt. Kom på en jättebra idé idag cokså. Jag har fått ont i mina fötter när jag tränat på senaste och idag så tog jag ur "orginalsulorna" ur mina träningsskor och hade bara mina specialsulor i. Det gick så mycket bättre!! Tror att jag fått blodstopp förut för skorna har suttit för hårt, AJAJ kan jag lova!

Nu ska jag ta en dusch och laga lite lunch!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, men visst känner man sig duktig när man har tränat, man tycker man är världens bästa!
Ha en trevlig dag!

2007-11-30 @ 11:57:07
URL: http://nummel.blogg.se
Postat av: AKP

hmm fick upp ett lösen nu när ja skulle in på din blogg ..
Har du satt så man måste ha lösen för att komma in?!

2007-11-30 @ 12:03:42
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0