OMG vad med MAT!

Jag har nyss plockat upp 8 kassar fulla med mat plus en med bröd. Snacka om storhandling!

Allt från tvål till grönsaker till krabbor har NIni handlat idag. Var verkligen så mycket mat, tur att familjen har megastort kylskåp. Jag undrar lite hur hon fick plats med allt i vagnen, Herman var juh med också.
De åkte nyss iväg till skräddaren sedan ska de hämta Kallemann. Herman skulle egentligen vara här hemma med mig men han vill följa med sin mamma istället. Tack för det för jag är så sliten idag. Ska bli riktigt skönt att sova länge imorgonbitti!!!

Jag vart lite irriterad imorse faktiskt. 3 minuter i 7 ringer min klocka varje vardagsmorgon. Imorse klev jag upp, gick in i tvättstugan och hämtade Kallemanns regnkläder och 2 par stövlar som varit på tvättning. 6 minuter över 7 var jag uppe i köket och dukade och började laga frukost. Som jag förstått skulle Herman till barnehagen idag, fast han skulle få en "kortdag", dvs. vi skulle hämta honom tidigare. Så jag börjar göra iordning matpacket till båda barnen. 20 över 7 kommer Kallemann ner och strax efter Nini och Herman. Då säger Nini att Herman inte behöver matpacket. *suck* Åsså säger hon lite stressat att nästa vecka måste nog både hon och jag kliva upp lite tidigare.... VA? JAG? Varför ska JAG kliva upp tidigare?! Jag förstår om hon ska upp tidigare för jag tycker att barnen ska vara nere vid bordet prick 7 inte 20 över. Det är klart det blir stressigt om hon och barnen kommer ner 20 över 7. Jag är i köket klockan 7 om det inte är tvätt som ska hämtas och då är jag redo för frukost.
Sedan frågar hon om det var ikväll jag skulle på fest. Nej, svarar jag, ikväll ska jag till BygdöySara och kolla på film medans hon är barnvakt. Men imorgon tänkte jag ta med JarSara ut efetrsom det är hennes första lördag här i Oslo. Jaha, ojdå. Då hade hon glömt att fråga om jag kunde sitta barnvakt på lördag. Så det blir filmkväll för mig och JarSara på lördag med.. Suck.. Jag gillar inte när de är ute i så sen tid! Jag planerar juh faktiskt också saker!


AKP sa att hon hade fått förfrågan om lösenord på min blogg nyss och jag har analyserat problemet. Det är inte min blogg som kräver lösenord utan den bloggen jag skrev om i ett tidigare inlägg. Tjejen med ätstörningars blogg. Jag kopierade en bild från ett av hennes inlägg på Lindsay Lohan och det är därför. För att kunna se bilden måste man ha hennes lösen. Jag undrar varför hon nu har spärrat sin blogg med lösen. Hon var juh anonym och allt...


Kommentarer
Postat av: Nathalie.

gulligt med namnen bygdoy sara o jarsara osv..hehe då heter jag alltså lokeberg nathalie..eller det fanns ju som tur va bara en nathalie och en madeleine :=)

2007-11-30 @ 17:43:04
URL: http://kebabnatalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0