Övernattning hos "mormor"

Godmorgon allihopa!
Idag är det "Captain's dinner" här i huset vilket betyder att jag och gutterna ska sova hos Ninis mamma inatt. Ninis mamma kommer dock inte att vara där. Jag har varit lite nervös över det sedan jag fick höra det, men idag känns det inte så hemskt faktiskt. Det kommer juh knappast att ta död på mig, hoppas jag i alla fall.. =P Å jag är mycket hellre där med pojkarna än här nere i mitt rum medans 29 festglada vuxna partajar på övervåningen. Jag har ingen aning om när vi ska bege oss dit eller hur länge vi ska vara där imorgon, antar att jag får informationen senare. Pojkarna och jag ska äta på McDonslds ikväll, ska bli spännande och se hur mycket dyrare det är här än i Sverige. Är väldigt glad att det inte är jag som betalar.. =P

waiter

Jag tar självklart med mig datorn dit men jag vet inte om det finns internet där så det kanske inte blir så mycket bloggning ikväll. men jag lovar att uppdatera er på söndag så fort jag får tid!

Ha en bra helg allihopa!
Tänk... Om en vecka är jag hemma i Ljusdal, jag längtar! =)


Kommentarer
Postat av: AKP

åååå GE MIG McDonalds NUUUUUU :P

2007-11-03 @ 11:39:57
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0