Sendrag

Inatt fick jag sendrag i min vad. Jag har aldigt förut fått det, inte så starkt som inatt i alla fall. Vaknade och skulle sträcka ut benen när det bara högg till som knivar i den högra vaden. Moa låg och sov i sängen bredvid så jag kunde inte skrika. Gjorde så satans ont, har aldrig varit med om nått liknande. Idag är vaden alldeles stel och det känns ungefär som jag har träningsvärk.
Jag och mamma kom fram till att sendraget beror på att jag suttit stilla så länge, dvs. när jag åkte tåg. Plus att jag satt med korsade ben väldigt länge och det högra korsade det vänstra. Men fy sjutton vilken hemskt smörta. Kännde som nått gått söndre i vaden
Aldrig mera sendrag tack!!



Nu sitter jag alltså hemma i köket hos mamma och pappa och bloggar. Så himla mysigt att vara hemma en sväng. Ikväll blir det såklart party och jag ska ta med mig Moa om en sväng och handla. Lite gurka, morötter, chips, dipp och andra tillbehör ska inhandlas.



Känns som jag inte har tid att skriva just nu. Men jag ska uppdatera så fort jag har skrivro! =)

HA EN TREVLIGT LÖRDAG FÖR DET TÄNKER JAG HA! =) =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0