Snart hem!!

Klockan är 9 minuter över 8 och båda pojkarna sover. jag och Nini hjälptes åt att bada och lägga dem, det gick fint. Herman ville inte bada så han fick lägga sig tidigt, det gör verkligen ingenting att han lägger sig tidigare ibland.. =P Jag hjälpte även Nini att baka bullar ikväll, de ska på familjefrukost imorgon och då ska de lyxa med bullar till efterrätt på frukosten.. *hehe*

Vart så rörd när jag kom ner på mitt rum nyss. Då står det en champagneflaska här (riktig champagne) och ett kuvert till min familj. Så sött, jag får nästan tårar i ögonen. Den  här familjen är verkligen super, har haft sån tur att jag hamnade här! Det var en tjej på praktikantträffen igår som skulle byta familj för hon trivdes inte. De bahandlade henne ganska dåligt och hon kände isg inte välkommen. Tänk vad hemskt! Å hon hade 2 månaders uppsägningstid stackarn, jag har en månads uppsägningstid.

Ska ta en taxi in till stationen ikväll. I vanliga fall kan man ta en buss men nu är det så att de bygger om där busshållsplatsen är. Så då mnåste jag gå en bit och över Skeppargatan (eller vad dne nu heter) å där ska man inte gå om kvällarna. Prostitution och elaka hallikar är inget jag vill promenera förbi... =//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0