Tänk vad kul det skulle vara...

Tänk vad kul och inspirerande det skulle vara om ni som läste den här bloggen kunde lämna nått litet spår efter er ibland...

Jag har mellan 15 och 25 läsare varje dag och den enda som är bra på att kommentera är AKP. Är det för att ni inte vet hur man gör eller för att jag skriver tråkigt eller vad? Om ni inte vet hur man gör så trycker man på den rosa länken "Kommentarer" under varje inlägg... Vill ni vara anonyma så var det då, men snälla ni kan väl lämna nått litet avtryck ibland! Det skulle vara så himla trevligt! Man blir verkligen så mycket mer inspirerad när det står att man fått en kommenter, då vill man blogga massa mera! =)

Tips på vad ni kan skriva till mig:
*Saker som ni gillar med bloggen
*Saker som ni gillar med inlägget
*Saker som ni inte gillar med bloggen
*Saker som ni inte gillar med inlägget
*Saker ni skulle vilja läsa om
*Kommerntera bilder, om sånna finns med i inlägget
PLUS EN MASSA MERA

Jag avslutar med ett citat från Grynet:
"Välj själv!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0