Tillbaka i Oslo!

Ja, då var man tillbaka i Oslo igen då!

Resan hem igår gick väldigt bra, jag är så nöjd med bilen. Jag har by the way döpt bilen till Ahmed. Nu skulle han dock behöva tvättas, riktigt skitig är han. GPS:en fick in mig på en liten grusväg, jag fattar inte varför. Åkte på den i typ 2 mil, å när jag hade 3 km kvar så står det en brandbil och en polisbil mitt i vägen. Tydligen hade nån krockat där. Som tur var så behövde jag bara vänta ett par minuter så var de klara. hade då ingen lust alls att åka tillbaka samma väg. Den var hemsk! Måste se till att undvika småvägar i framtiden!!

image407
En nytvättad Ahmed!

Ska skriva mer om vad jag har haft för mig hemma i Ljusdal men just nu måste jag starta en ny tvätt. Återkommer mera under dagen med både bilder och text! =)
Det ni!! =P

Kommentarer
Postat av: AKP

Snygg bil du skaffat dig =)

2007-11-13 @ 11:56:23
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0