Trött?!

Haha!!
Jag måste juh bara berätta...
Igår somnade jag kvart i 10!!

Jag har blivit extremt kvällstrött här i Oslo. När senast somnade jag kvart i 10 tro, kanske när jag gick i typ 5an-6an. Gick och la mig vid 9 tiden och kollade på ett avsnitt av Brison break, sedan orkade jag inte byta skiva när avsnittet var slut så då somnade jag istället. Helt otroligt! Men det är verkligen skönt att man kan lägga sig i tid, jag menar man ska juh upp 06:57 och då är det skönt om man är utsövd.

Idag måste jag ta mig till gymmet. Den här veckan har jag varit lite små-lat när det gäller träningen. Det beror väl på att Saras minsting har varit hemma från skolan hela veckan och hon suttit barnvakt. På så vis har vi inte kunnat träna tillsammans och då har jag låtit bli också.. Noll karaktär.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0