2 Veckor till Norge!

image297

Helt otroligt!
Om 2 veckor börjar jag jobba i Norge. 15 Oktober är min första arbetsdag hos familjen Nergaard. Nästa vecka ska jag börja packa allt jag behöver. Hur ska jag lyckas få med mig allt?! Jag vill ha med mig allt! Har i alla fall lyckats rensa ut en massa kläder som får stanna hemma. Har 2 kassar med toalettsaker som ska sorteras också. Jag äger typ 20 olika krämer (jag är en kräm-människa) och typ 5 olika parfymer. Måste försöka ge bort de som inte ska med till Oslo...

På tal om Oslo så fyller Herman 3 år idag! Grattis! Och Karl Kristian fyller 6 på torsdag. Födelsedagar nära varandra! Nini berättade att hon var lite nervös att de skulle födas på samma dag. Det kanske skulle ha blivit lite rörigt.. =P Jag har skickat födelsedagskort till båda två. Hoppas de har fått dem idag.

image298  image299
Herman                                                                                             Karl Kristian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0