Ännu en morgon!

Imorse skjutsade Kristian barnen till skola och barnehage. Det  var jag rätt glad för eftersom jag hellst hämtar dem, i alla fall nu i början eftersom jag fortfarande är en aning osäker på vägen. Tror inte att jag kommer köra vilse igen för nu vet jag vart jag ska och vilka skyltar jag ska följa mm. Men morgontrafiken här i Oslo är inte så skoj. Människor är stressade och vissa kör som dårar även här. Fast jag är ändå förvånad över hur bra dte går för mig. Jag har varit livrädd att köra i stora städer förut och nu kör jag E18 i Oslo. Men genom att göra saker man är rädd för så utvecklas man, så är det faktiskt.
Morgonen gick helt okej även om Herman inte ville ha någon frukost till att börja med. Vi fick i honom en knäckebrödsmacka i alla fall. Tycker det är lite löjligt att barnen måste äta en macka, knäckebröd eller mjukt bröd, innan de får flingor. Visst, Cheerios kanske inte är så nyttigt man bara de äter tycker jag det är fint. Jag åt kalaspuffar med mjölk till frukost nästan varje morgon när jag var liten och jag tror då inte att det skapade några som hellst problem för varken mig eller min omgivning. Men men, det är juh inte jag som bestämmer. Mina barn ska i alla fall få äta flingor till frukost om de vill!

Image:Yogurt Burst Cheerios.PNG

Klockan 11 ska jag och Sara träna igen, idag blir det först en halvtimme med forza och sedan en halvtimme till med EnergyBOSU. Forza är en träningsmetod där man har träsvärd som hjälpmedel. Ska bli kul, verkligen nått helt nytt! EnergyBOSU vet jag inte riktigt vad det är faktiskt. Vet att det ingår i klassen "body and mind" där även yoga är med. Ska bli spännande att se. I timplanen står det såhär:
"EnergyBOSU: Trening på ustabilt underlag. Bevegelse, styrke, harmoni, flytende. For nybegynner til godt trente."
Spännande!!


Där tränar jag! =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh.. lite annat än Ljusdals Gymnastikförening det där!! :)

2007-10-23 @ 09:24:19
Postat av: AKP

Du är såå duktig som tränar!!

ja, jäkla norrmän å deras förbenade "bröskiv" haha

2007-10-23 @ 14:47:54
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0