Bowling!!

Jag tog mig iväg på träningen!! Är jag duktig eller vad!?!
Var alltså på Step klockan 11 på morgonen en lördag. Passet var kul men på slutet SVÅRT! Jag brukar vara rätt bra på att hänga med men frammåt slutet stog jag som ett fån och fattade noll! Mycket snurrar och svåra kombinationer, men efter en par pass till kommer det antagligen att flyta på bra!
När jag tränat klart var jag duktig och gick hem även idag så 30 minuters promenad kan man lägga till min träningslista idag! Jag är nöööjd! =) *klappar mig själv på huvudet*
Lagade lite pasta carbonara när jag kom hem. GÖTT! Sen satte jag mig framför datorn och msn och pratade lite med Sara, en annan praktikant som bor här på Bygdöy. Hon och "hennes" pojkar å nån mer skulle iväg och bowla och hon undrade om jag ville följa med. Så klockan kvart över 3 ska jag möta dem vid busstationen här. SKOJ!!! =) Känns lite knepigt eftersom jag alldrig träffat Sara, vi har pratat i telefon och på msn åsså gick vi förbi varandra en gång men det fattade vi inte förrns efteråt när vi messade varandra. =) Men det ska bli så skönt att hitta på nått ikväll så man inte bara sitter här framför datorn på sin lediga dag.

Har kommit på en jättebra idé som göra att jag känner mig med hemma här, jag har rix fm på nere i mitt rum. SÅ perfekt! Jag är juh van att höra radio hela dagarna för på macken spelade jag jämt radio. Känns så skönt att höra svenska låtar å svenska artister! =)

Kollade på Norska idol igår å det kändes så skumt. Ska försöka följa svenska idol via internet.. Får väl se när jag tar tag i att kolla där.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0