Första morgonen - check!

Första morgonen är avklarad och den gick fint. Visserligen gjorde jag inte så mycket mer än att duka på/av, diska undan och torka men men. Vart en lite stressig morgon för familjen men inte för mig! =)
Så svårt att hitta i nya kök bara! Att hitta går väl okej, det är bara att dra ut lådor och kolla men när man ska lägga tillbaka saker... Jag tömde nämligen diskmaskinen nu på morgonen och vissa saker hittade jag inte vart de skulle vara.. Men snart är väl det vardag med! =)

Knäppte lite kort på köket som jag ska lägga upp här senare, de har riktigt fint kök! Stor köksö, öppen spis mm! Känns lite konstigt att sitta alldeles ensam i det här stoooora huset. Men Nini kommer tillbaka när som helst nu och då ska vi planera veckan!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: AKP

Riktigt spännande att få reda på vad du gör och hur det går och hur du trivs!
kanon när du skriver såna små inlägg lite nu och då =)

2007-10-15 @ 09:45:12
URL: http://akp.blogg.se
Postat av: Madde

Eftersom jag inte har nått att göra på min fritid mer än att sitta vid datorn eller TVn så kommer det nog att bli ett gäng inlägg här nu i början!! =)

2007-10-15 @ 11:20:00
URL: http://bangboom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0