GAAAAAAAH!!!

Vilken morgon!!

Den här dagen startade verkligen med en jobbig frukost! Sitter här aldeles svettig och sliten, så himla skönt att jag inte behövde skjutsa dem till skolan. Har bara gjort det två gånger och båda de gångerna var Nini med. Hoppas jag slipper göra det själv, hämtar dem mycket mycket hellre!

Åt precis en kiwi för att få lite extra krafter sedan tänkte jag gå till gymmet och crosstraina lite. Känns inte som jag orkar med ett helt pass idag. Bara frukosten idag känns som ett halvt träningspass! Sedan tänkte jag sola och ev. gå även hem. det blir sammanlagt ca en timmes promenad och det behöver jag för att varva ner. Är ganska okej väder idag också, det är inte alls lika grått och mulet som det varit i helgen. Skönt!


Kommentarer
Postat av: AKP

känns som du kommer bli avskräckt från att skaffa barn för resten av livet :P

2007-10-29 @ 17:12:49
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0