Mina scones!!

image369
Goooooooott!! =)

Samtidigt som jag käkade mina scones så kollade jag på 3an webbtv. Programmet jag kollade på var Nyberg och Törnblom och Mia Törnblom är så j*vla skön! Haha! Har tagit några citat ifrån programmet här nedanför.


Renée: Hur gör du när du tycker att nånting är läskigt?
Mia: Jag brukar be när jag är rädd, och min vanligaste bön det är "hjälp för i helvete!" Den använder jag ett par gånger om dan. Eh så eh. Andligare dagar så gör jag en annan variant och den är lite mer sådär "för till min mun vad mitt hjärta är fullt av" å den är ju väldigt mycket finare men det är inte alltid jag har tid med den. Utan då blir det lixom, ja, "hjälp för i helvete" så ibland.

Mia: Det är massvis med människor som tycker jag gapar förmycket, jag skrattar för högt, jag har konstiga kläder men jag brukar inte leka så ofta med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0