Mornar = stressiga!

Mornarna är nog värst här. Dels för att jag är så trött, jag är inte alls van att kliva upp fem i 7 varje morgon! Dels för att de är så stressiga. Frukosten går otroligt segt för barnen och det förstår jag, det är inte lätt att äta när man är nyvaken. Idag var dock barnen på väldigt bra humör och allt gick bra. Vi vart inte så försenade.. =P

Träningen igår var väl sådär... Forza var riktigt svårt och den andra träningen fick jag så ont i anklarna så jag inte kunde vara med hela tiden. Så idag ska jag och Sara prova Total Core. Det ska vara konditions och styrketräning. Jag är lite rädd att jag ska få ont i anklarna igen, så pinsamt att hoppa av träningen mitt i!

Nu ska jag kolla på lite prison break, jag är sååå fast i det nu! Måste fixa andra säsongen till nästa gång jag ska hem. Har  kollat på mer än halva första säsongen redan, så bra!
Tack så mycket för lånet Sara och Pelle!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0