Nu är jag framme!

Nu är jag i OSLO!!! =) WEEEEE!! =)

Sitter i soffan hemmas hos mammas släkting Wigdis. Vi har precis ätit lite, det vart biffar med potatis och lök.
Imorgon på förmiddagen åker jag till familjen Nergaard där jag ska bo de följande 8 månaderna. Lite nervös över att träffa hela deras släkt, det blir mycket Norska på en och samma gång!! Men jag har juh fått träna ikväll eftersom jag lyssnat på Wigdis. Det tar ungefär en dag att ställa om sig så man förstår det mesta.

Nu har jag inte tid att skriva mer, ska försöka skriva mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ha en bra kväll! :)

2007-10-13 @ 19:10:51
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Emma

Tja!!! Hoppas det går bra för dej!!! tycker du är modig som lämnar allt och bara sticker... Sånt är säkert svårare ju äldre man är... säkert lättare när man är sexton än 22....
Ha det bra!!
Kramar Från Emma... Och Oscar... Och Victor.... Och Per-Åke så klart!

2007-10-14 @ 11:42:40
Postat av: Madde

Tack Hanna, Emma, Oscar, Victor och Per-Åke! =)

2007-10-14 @ 17:08:23
URL: http://bangboom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0