Nu ska jag väl ändå hitta!

image336

Efter att jag kört vilse igår så vågade jag inte skjutsa barnen till skolan och bernehagen själv idag. Nini körde och jag satt bredvik med penna och block och skrev exakt (!) hur jag skulle köra. HAHA! Men det är lättare att ta sig till skolan och barnehagen har jag märkt för då är dte bara att åka rätt fram. det är när man ska hem som vägarna börjar dela på sig och det finns förmånga allternativ för att jag ska kunna komma ihåg vart jag ska köra. Finns en riktigt läskig delning där alla fyra körbanor går åt olika håll, jag ska rätt fram uppåt där. Det är nog det som blir svårast. Försöker memorera rätt fram uppåt, rätt fram uppåt, rätt fram uppåt...
Får ta med mig blocket nu i början så jag kan tjuvkika på vart jag ska.. Hoppas på att jag hittar bättre nästa gång!!

Igår så ringde det på min Norska mobil och det var varken någon i familjen, Sara eller Caroline. Å de är de enda som har dte numret så jag vart lite konfunderad på vem dte kunde vara.. Det var ifrån gymmet, Sara (praktikanten som också bor här på Bygdöy) hade varit och skrivit in sig där igår och då hade hon givit bort 3 gratisträningar till mig! =) Så kul! Så idag klockan 2 ska jag på introdiktion till gymmet. Ska bli så skönt att gymma lite igen. Var ett tag sen nu och jag äter inte direkt hälsosamt för tillfället... Mycket brödskivor som mat här i Norge.. =P

Är ledig hela imorgon å dte ska bli sååååååm skönt! Ska ta mig en sovmorgon som heter duga! Vaknar säkert 7 bara av vanan.. Brukar juh vara så när man väl får sova. På söndagen ska jag passa barnen i några timmar men annars är jag ledig. Så najs! Tänkte höra med Sara om vi kanske kan hitta på nått. Gå å fika eller kolla på film eller nått, det vore greit som man säger här i Norge.. =)

Kan juh även berätta att jag vet vad fotbollsspelaren som jag träffade heter men jag kan inte skriva det. Det är nämligen så att han håller på att byta klubb och det är inte offisiellt ännu. HAHA! Jag vet hemligheter om Norges fotboll! Så sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0